SANALİKA FORUMSANALİKA FORUMSANALİKA FORUM SANALİKA FORUMSANALİKA FORUMSANALİKA FORUMSANALİKA FORUM SANALİKA FORUM SANALİKA FORUM
   
 
  Sanil Başka Hangi Yöntemle Kazanılır?
- Sanalika'da nasıl para kazanılır?
Sanalika sanal ortamda oynanabilen, online bir oyundur ve gerçek para kazanılması mümkün değildir. 
Yeni görev sistemiyle birlikte, Sanalika puan birimi olan Sanil'ler görevler yapılarak kazanılabilecektir.
ÜYELİK
 
Kullanıcı adı:
Şifre:
GİRİŞ
 
SANALİKA'ya girmek için TIKLAYINIZ...
CTRL+D
 
Bu sitede CTRL+D tuşlarına basarak sitemizi sık kullanılanlar'a ekleyebilirsiniz!!!
ANKET
 
ANKET İÇİN TIKLAYIN
TWİTTER
 
Sayfamızı Twitter'den takip etmek için TIKLAYIN...
 
Bugün 1 ziyaretçi (7 klik) kişi burdaydı!
var ns=(document.layers); var ie=(document.all); var msg=msg.split(''); var n=msg.length; var a=size*15; var currStep=0; var ymouse=0; var xmouse=0; var scrll=0; var props=""; if (ie) window.pageYOffset=0 // writes the message if (ns){ for (i=0; i < n; i++) document.write('
'+props+msg[i]+'
'); } if (ie){ document.write('
'); for (i=0; i < n; i++) document.write('
'+props+msg[i]+'
'); document.write('
'); } (ns)?window.captureEvents(Event.MOUSEMOVE):0; function Mouse(evnt){ ymouse = (ns)?evnt.pageY+20-(window.pageYOffset):event.y; // y-position xmouse = (ns)?evnt.pageX+20:event.x-20; // x-position } if (ns||ie) (ns)?window.onMouseMove=Mouse:document.onmousemove=Mouse; y=new Array(); x=new Array(); Y=new Array(); X=new Array(); for (i=0; i < n; i++){ y[i]=0; x[i]=0; Y[i]=0; X[i]=0; } function makecircle(){ // rotation properties if (ie) outer.style.top=document.body.scrollTop; currStep-=rotation; for (i=0; i < n; i++){ // makes the circle var d=(ns)?document.layers['nsmsg'+i]:iemsg[i].style; d.top=y[i]+a*Math.sin((currStep+i*1)/3.8)+window.pageYOffset-15; d.left=x[i]+a*Math.cos((currStep+i*1)/3.8)*2; // remove *2 for just a plain circle, not oval } } function drag(){ // makes the resistance scrll=(ns)?window.pageYOffset:0; y[0]=Math.round(Y[0]+=((ymouse)-Y[0])*speed); x[0]=Math.round(X[0]+=((xmouse)-X[0])*speed); for (var i=1; i < n; i++){ y[i]=Math.round(Y[i]+=(y[i-1]-Y[i])*speed); x[i]=Math.round(X[i]+=(x[i-1]-X[i])*speed); } makecircle(); // not rotation speed, leave at zero setTimeout('drag()',10); } if (ns||ie)window.onload=drag; // --> Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol